حال شما ؟؟؟
خب خب
امروز با یه انرژی قشنگ و عالی چشامو باز کردم
و بسیار پر انرژی و خوشحالم ![]()
و به خاطر همین تصمیم دارم از امروزم بهترین استفاده رو بکنم !!
چطوری ؟
خب اولین کار اینه که نشستم و یه برنامه واسه کارایی که میخوام امروز انجام بدم نوشتم
جدیدا شروع کردم و رمان " من پیش از تو " دارم میخونم احتمالا بدونید که این رمان یه فیلم هم داره به نام me before you حالا من با وجود اینکه این فیلمو قبلا دوبار دیدم امروز دوباره تو برنامم قرار دادم که باز ببینمش![]()
بعد دیدنش یا امشب و یا فردا میام و درموردش مینویسم![]()
کار دیگه کتاب خوندنه !!
کتاب موردعلاقم بادبادک باز نوشته خالد حسینی
یه کتاب فوق العاده که توییه پست جداگانه میام و در موردش حرف میزنیم
کار مفید دیگه ای که میخوام انجامش بدم ادامه ی تمرین زبانه ![]()
یه زمان کوچولو هم واسه وقت تلف کنی توی شبکه های اجتماعی اختصاص میدم ![]()
![]()
و در نهایت بعد از همه اینا باشگاه و ورزش ![]()
الانم که درحال نوشتن واستونم دارم اهنگ قشنگ cennet از ابرو گوندش گوش میدم ![]()
و به اینکه امروز چه روز خوبیه فکر میکنم![]()
![]()
خب با اجازتون
![]()
![]()
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78