دوستای عزیز یه مدت از اینجا دور بودم... از دنیای وبلاگ نویسی و چقدر دلتنگ شدم ... برای دوستایی که سالها پیش اینجا داشتم ... برای روزهایی که اینجا یه همدم بود واسم ... من مینوشتم و دوستام میخوندن .... دوستام مینوشتن و من میخوندم .....![]()
و اینکه تصمیم گرفتم برگردم و این ماتم کده (!!)
رو از این وضعیتش در بیارم ![]()
البته با یه سری فکرا و ایده های جدید اومدم ![]()
پس امروز رو روز تولد دوباره ی وبلاگ رویای خیس در نظر میگیریم ![]()
امیدوارم شما دوستای عزیزم در کنارم باشین و با نظراتتون و کمک هاتون کمک کنید تا با هم زندگی قشنگتری رو بسازیم ![]()
![]()
![]()
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76