هیچ!

خرید بک لینک
چشمانم را میبندم....

چشمانم چه خسته اند! حق هم دارند.......شب و روز، وقت و بی وقت، به دنبال گمشده ای که حرف آنها را بفهمد،به زمین و زمان خیره مانده اند......

۰

۰

.دیگر حس غریبی را کنار میگذارم...چرا که نگاه گرم تو مرا باور دارد.....

سلاااااام :)...

ما را در سایت سلاااااام :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 14:59

صفحه بندی