چشمانم چه خسته اند! حق هم دارند.......شب و روز، وقت و بی وقت، به دنبال گمشده ای که حرف آنها را بفهمد،به زمین و زمان خیره مانده اند......
۰
۰
.دیگر حس غریبی را کنار میگذارم...چرا که نگاه گرم تو مرا باور دارد.....

سلاااااام :)...
ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61