خوب هستین؟
تا یادم نرفته بگم که
حالا که اومدی اینجا چترت رو بردار اینجا چیزی جز مهربونی نمی باره....
از چی بنویسم؟ از کدوم اتفاق ؟؟؟ تو این مدت خیلی اتفای عجیبی واسم افتاده !
میخوام از حامد بگم.... از اینکه چند روزه ندیدمش......
ولی نمیدونم چرا با وجود اینکه کم میبینمش ولی وقتی هم که می بینمش سعی میکنم ازش دور باشم!!!
ولی خودش که نمیدونه چقدر دوست دارم برم جلو و زل بزنم تو اون چشای عسلیش! اخه اینم چشمه تو
داری که ادمو دیوونه میکنه؟ ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند روزه ندیدمت؟؟؟؟؟؟؟ دیگه نمیخوام روزا رو بشمرم !!!!!!!!
اخرین روز که دیدمت کامل یادمه !!! ۳۸ روز قبل !!!!!!!
یادته ساعت چند بود؟؟؟؟؟؟
نامرد یادت نیست؟
اشکال ندارم منکه نامرد نیستم بی وفا نیستم کامل یادمه الان بهت میگم
ساعت
۷ عصر
چند دیقه تونستم نگات کنم؟! ا ببخش عزیزم اشتباه گفتم اخه نگات نکردم اصلا !
بذار درست بگم ! چند دیقه تونستم احساس کنم که بهت خیلی نزدیکم؟
بگم؟
فقط ۲۰ دیقه
یا شایدم کمتر
اما بذار یه اعترافی بکنم
زیر چشمی نگات میکردم
من تونستم جلو خودمو نگه دارم
اخه عزیزم نمیگی پشت سرت حرف در میارن اونطور وایستاده بودی داشتی منو نگا میکردی؟
همچین داشتی نگام میکردی که نفهمیدی خوردی به پنجره! دیدی که نتونستم جلو خودمو نگه دارم و
خندیدم؟
خدایا میشه بازم اونروز بیاد؟
ولی میدونی چیه به نظر من این به نفع هر دوتامونه که این موضوع کلا تموم بشه !
یعنی میتونیم؟
تو رو نمیدونم ولی من........
تو دلم اونقدر حرف دارم که اگه بخوام بنویسم تموم نمیشه !
اینجا زمین است
رسم آدم هایش عجیب است
اینجا گم که می شوی
به جای آنکه دنبالت بگردند
فراموشت میکنند
***
بی تو یعنی : گریه ات اغوش من
ارتعاش خنده ات در گوش من
بی تو یعنی : خسته ام دستم بگیر
بی تو یعنی : هستی ام از من بگیر
بی تو را هر دم که انشا می کنم
مرگ خود را با اشک امضا می کنم .
سلاااااام :)...ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80